Zakwaterowanie

Bardzo słabe

Opinie (11)

Ukryj opinie Rozpocznij dyskusję
Jestesmy oczarowani gospodarzami.Bardzo fajni ludzie,mili,uczynni,goscinni.Jezeli chodzi o wille angela to jest super.Bardzo duzo miejsca,wygodnie,ogromny taras,super urzadzona,a przede wszystkim swietne polozenie-blisko do plazy.Jezeli jeszcze kiedys pojade do Orebica to na pewno do Angeli.Juz polecam ja moim znajomym.Dorota Rogowska.
Spędziliśmy w Orebiczu 2 tygodnie czerwca i jest to pierwsze miejsce w Chorwacji (a jeździmy od kilku lat), do którego postanowiliśmy jeszcze wrócić. Sam apartament jest bardzo dobrze wyposażony, świetnie utrzymany i bardzo przestronny. Gospodarze to sympatyczni i bardzo mili ludzie. Przy okazji pozdrawiamy i dziękujemy raz jeszcze. Aneta i Mariusz Gut z dziećmi
Wspaniałe 15 dni w pięknym Orebiću. Były to moje pierwsze wakacje w Chorwacji i na pewno nie ostatnie. Apartament ładny i niczego w nim nie brakuje, duży taras. Cisza i spokój ,wszędzie blisko a szczególnie na plaże. Gospodarze bardzo mili i gościnni. Pozdrowienia dla Gospodarzy, Hvala Vam mnogo. Ewa i Jarosław Sperka z dziećmi.
Byliśmy już w wielu apartamentach w Chorwacji, ten zadowolił nas w 100%. Duży, wygodny cała rodzina mogła czuć się komfortowo ( dwoje nastoletnich dzieci, które na wakacjach mają osobne pokoje to luksus ). Taras duży, szczęśliwie nie jest mocno nasłoneczniony. Gospodarze przemili i pomocni, zupełnie nie natrętni. Najbliższa plaża Trstenica - dosłownie 3 minuty drogi (do samego zejście, bo i tak chodziliśmy w stronę kamiennego hotelu w poszukiwaniu swobodniejszego miejsca). Orebic to małe turystyczne miasteczko, w którym można spędzić niezapomniany urlop - dla tych co uwielbiają zwiedzać jest też dobrym miejscem na jednodniowe wycieczki po okolicy i \"zagranicy\". Półwysep przepiękny, jeszcze nie zadeptany prze tłumy turystów, skrywa wiele tajemniczych miejsc i urokliwych zatoczek do plażowania...
To masz kolejny pobyt w Chorwacji, po sporej przerwie. Dojazd daleki na Peliesac, ale warto. Widoki i położenie miasteczka korzystne. Blisko na Koeczulę, Mliet a nawet Hvar, gdzie wszędzie byliśmy. Sam apartament obszerny, wygodny, chyba najlepszy w jakim byliśmy w Chorwacji. Gospodarze mili i uczynni. Zawsze można kupić dobre czerwone wino, rakiję. Uczestniczyliśmy w grillu- doskonałe ryby. Gospodyni doskonale zna sztukę kulinarną. Gdy kupiliśmy mule w Stonie, polecam, pomogła w przygotowaniu, nawet z własnymi składnikami, głównie genialnym sosem na bazie czosnku i ziół.Gospodarz, zawsze uśmiechnięty, przyjazny, z przyjemnością częstuje kieliszkiem rakiji, którą pędzi z resztą sam dziadek. Można kupić też taką flaszkę, całkiem dobra. Gospodarz zna dobrze samego Makłowicza, chyba rozbudował mu nawet dom, niedaleko Trpanja, czyli całkiem blisko. Spędziliśmy tu 2 tygodnie, trochę bycząc sie na plaży, trochę podróżując. Wszystko co dobre szybko mija, szczególnie w tym uroczym miejscu. Polecam. Pozdrawiam wspaniałych gospodarzy oraz dziadka, który raczył nas zacnymi trunkami.
Gospodarze doskonale wiedzą co znaczy "gościnność" i "wygoda". Jest tutaj dużo przestrzeni w pomieszczeniach jak i na tarasie. Pokoje wyposażone tak jak na zdjęciach, gospodarz przewidział wszystko, niczego nie brakuję:) Do plaży faktycznie rzut kamieniem. Wspaniałe miejsce na udany wypoczynek i dobrą zabawę.
REWELACJA to za mało:) Naprawdę jeśli ktoś był w tym apartamencie i narzekał na cokolwiek to.... Tu jest wszystko, i w idealnym stanie. 2 łazienki!! 3 pokoje!! Pokój ze słoneczkiem mój syn pokochał od razu! Duży salon i kompletna kuchnia! Do tego duży taras na zewnątrz zadaszony. SUPER! Gospodarze prze sympatyczni i bardzo pomocni! Mamy roczną córeczkę i poprosiliśmy o zamknięcie tarasu w jakiś sposób... W ciągu 5 minut Miroslav to opanował:) Świetni ludzie. Tata gospodarza robi bardzo dobrą Rakije:) Kolejnym atutem jest bliskość plaży. Dosłownie 2-3 minuty i jesteśmy:) Co prawda nie nazwałbym tej plaży piaszczystą bo ja tam piasku nie znalazłem, ale jakoś to nam nie przeszkadza! Wniosek jeden: Jeśli do Orebića to tylko Angela:)
Apartament rewelacyjnie położony. W zaciszu osiedla, blisko plaży. Piękny duży taras zacieniony co nie wymagało nawet włączania klimatyzatora. Czyściutko i znakomite wyposażenie. Jest wszystko co potrzebne na dłuższy pobyt całej rodziny lub tak jak w naszym wypadku nawet dwóch rodzin. Polecam wszystkim ....
Тихое, спокойное место - край города в "тупичке". Тем не менее, всё в пределах шаговой доступности, единственное, за чем нужно идти в центр города - это банкоматы. Стратегически правильное место хотя бы потому, что рядом нормальный пляж - в центре города вам придётся купаться на камнях. Очень гостеприимные хозяева, при этом иногда даже не догадаешься, что они где-то неподалёку, настолько тихо. Из бонусов - Мирослав немного говорит по-русски. Апартаменты практически идеальны. Две раздельных детских, что очень важно для семей с детьми. Два полностью оборудованных санузла, что очень важно, когда приходишь с пляжа. Очень хорошо продуманная гостиная, совмещённая с кухней. Терраса вообще выше всяких похвал. Из минусов: - будьте внимательны на перекрёстке по пути на пляж, - море здесь грязнее, чем в Бреле (возможно, это связано с тем, что на время нашего отдыха попало несколько гроз подряд), - начиная со следующего года у вас обязательно будут соседи - Мирослав достроил два этажа и явно успеет их отделать :0) Идя навстречу ребятам, которые организовали наш замечательный отдых пишу: "сидим себе на террасе нашего апартамента, смотрим и любуемся прекрасной Адриатикой и вкушаем домашнее вино". На самом деле мы крайне мало пьём вино и крепкие напитки, так что ликёр и ракия, которые дал Мирослав, остались почти нетронутыми. А вот вид с террасы на Адриатику поверх крыш, и вправду, имеет место :0) Постараюсь немного больше рассказать здесь http://alex-bykov.livejournal.com/1308657.html и в продолжениях.
Apartament to luksusowe mieszkanie w pelni wyposazone. Czyste eleganckie i bardzo mili wlasciciele. Od plazy Tristenica to 5min. spacerem. Na tarasie do poludnia siedzimy popijajac kawe wieczorem zagladamy do lokalnych reatauracji na pyszne ryby. Polecam dla rodzin nawet z 4dzieci bo dzieci maja dwa osobne pokoje z podwojnymi lozkami. Dwie lazienki w jednym apartamencie to rzadkosc i do tego wanna3. Widok na Adriatyk niewielki ale to nie najwazniejsze. Mamy nadzieje tu wrocic jesli bedziemy w Orebiciu nastepnym razem. Na razie to zostalo nam 3dni i zal wyjezdzac bo czujemy sie tu jak w domu. Pzd. Adam z rodzina
Willa Angela jest rewelacyjnym miejscem do odpoczynku. Znajdziesz tutaj super wyposażoną kuchnię oraz dwie łazienki. W sumie mamy do dyspozycji trzy sypialnie, dwie łazienki, duuuży taras oraz salon (duży TV LCD) połączony z kuchnia i jadalnią. Czuliśmy się w willi Angela lepiej niż w domu. Na pewno wart swojej ceny. W sumie za około 10 EUR więcej niż gdzie indziej mamy do dyspozycji ogromne mieszkanie gdzie każdy znajdzie swoje miejsce i nikt nikomu na głowę nie wchodzi. Gospodarze przeuroczy nie narzucają się ale kiedy potrzeba są bardzo pomocni. Jeśli zawitamy w Orebicu jeszcze raz to na pewno będziemy "polowali" na Willa Angela.